Klachten

Klachtenprocedure

De ergotherapeut van Ergotherapie Dronten doet haar uiterste best u van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent over een behandeling, een advies of de manier waarop u benaderd wordt. Indien dit het geval is, betreuren we dit ten zeerste. Bespreek uw probleem met uw therapeut, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Indien u na gesprek toch nog met een ontevreden gevoel blijft zitten, dan heeft u het recht een klacht in te dienen via het klachtenformulier van het Klachtenloket Paramedici en zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris de klacht in behandeling nemen.

U kunt uw klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. De klachtenfunctionaris van het Klachtenloket Paramedici zal vervolgens contact met u opnemen. Bij hem kunt u terecht met vragen over het indienen van een klacht: klachtenloketparamedici.nl

of schriftelijk via:
Secretariaat Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn
p/a Nederlands Paramedisch Instituut
Postbus 1161
3800 BD AMERSFOORT
Tel.nr.: 033 421 61 89